08.11.2019

7. Crikvenica International Health Tourism konferencija - drugi dan

Drugi dan 7. CIHT konferencije otvoren je izlaganjem Elizabeth Ziembe, predsjednice i osnivačice tvrtke Medical Tourism Training koja je govorila o važnosti akreditiranja za zdravstvene ustanove. Predavačica je opisala akreditiranje kao pokretača i akceleratora cjeloživotnog učenja misleći pritom na činjenicu da je ono tek prvi korak u stalnom poboljšanju kvalitete u svrhu osiguravanja vrhunske njege pacijenta. Mnogo je prednosti akreditiranja: unaprjeđenje kvalitete, smanjenje troškova, povećanje prihoda, postizanje odanosti, povećanje preporuka usmenim putem, bolja konkurentnost.

Irving Stackpole, predsjednik tvrtke Stackpole & Associates dao nam je kratki pogled u budućnost odnosa doktor-pacijent uslijed neizbježne i sveprisutne digitalizacije. On smatra da će se, posredstvom pametnih uređaja, primjerice mobitela, ali i biosenzornih mikrouređaja, pregled moći obaviti kod kuće, a rezultati i nalazi moći će se slati na bilo koju lokaciju u svijetu. Time se postižu dvije stvari: olakšava i ubrzava se prijenos informacija i pacijentu je omogućena skrb najboljih svjetskih liječnika.

Vlasnica kompanije Feel IQM i konzultantica u zdravstvenom turizmu Đurđica Šimičić govorila je o projektu integralnog upravljanja kvalitetom destinacije koja uključuje analizu destinacije, analizu mišljenja stanovnika i partnera te mjerenje, izradu i implementaciju sustava kvalitete destinacije. Destinacija uključuje više članica (turističke zajednice, turističke agencije, zdravstvene ustanove…) gdje svaka od njih nosi suodgovornost za uspješnost destinacije.

Perspektivu zdravstvenog turizma Hrvatske kroz oči inozemnog gosta iznio je Paul Bradbury, direktor Total Media Clustera. Govorio je o neiskorištenom potencijalu Hrvatske kao destinacije zdravstvenog turizma zbog, između ostalog, nepostojanja jedinstvenog nacionalnog brenda. Navodeći Maleziju kao primjer dobre prakse, predavač je predložio da priče ljudi kojima su kvalitetne usluge hrvatskih zdravstvenih ustanova unaprijedile kvalitetu života budu najbolji alat promocije hrvatskog zdravstvenog turizma.

Na kraju prve sesije predavačima Elizabeth Ziembi i Irving Stackpoleu dodijeljena je počasna titula ambasadora Klastera zdravstvenog turizma Kvarnera.

U drugom dijelu dana Marc Ortmans, strateg za brendiranje, prezentirao je smjernice za stvaranje brenda budućnosti. On smatra da je ključ uspjeha „razmišljati izvan kutije“ odnosno pronaći element razlike koji će vaš brend razlikovati od konkurencije. Uz to, potrebno je razviti identitet s kojom se korisnici mogu poistovjetiti, a koja će utjeloviti vrijednosti brenda. Razvijanjem iskrenog odnosa punog povjerenja sa svojim korisnicima zadobit će se njihova odanost i poštovanje što je preduvjet za daljnji razvoj brenda.

Certificirani web analitičar i stručnjak za Google Analytics Robert Petković govorio je o iskustvu posjetitelja internetske stranice u zdravstvenom turizmu te analizi istih putem Google Analytics alata, dok je stručna savjetnica u Institutu za turizam Neda Telišman Košuta prezentirala istraživanje TOMAS Instituta za turizam o stavovima i izdacima turista u Republici Hrvatskoj.

Konferencija je završila predavanjem direktora Poliklinike Oxy mr.sc. Dejana Andrića, dr.med. pod nazivom „Hiperbarična oksigenoterapija u kliničkoj praksi Hrvatske i Primorsko-goranske županije.


Image titleImage titleImage titleImage titleImage titleImage titleImage title




PARTNERS

  • Ministry of health
  • Ministry of tourism
  • Ministry of Science, Education and Sports
  • Croatia - Full of Life
  • Primorje-Gorski kotar County
  • City of Rijeka
  • University of Rijeka
  • Temos international
  • Lublin
  • Lublin
  • Lublin
  • Jadrolinija
  • Uni-Rent
  • Zračna luka Rijeka