JGL je tvrtka osnovana 1991. godine kao prvo potpuno privatno farmaceutsko dioničko društvo u Hrvatskoj.
Danas se proizvodi JGL-a mogu pronaći u 60 zemalja širom svijeta, a njihov broj raste svake godine jer je internacionalizacija poslovanja ključna strateška odrednica kompanije. Portfelj dominantno čine vlastiti proizvodi koji su razvijeni, registrirani i proizvedeni u JGL-ovim pogonima. JGL danas ima 150 brendova, 300 proizvoda, 650 varijacija te 950 SKU-eva.
JGL želi biti vodeća internacionalna kompanija specijalizirana za razvoj i proizvodnju sterilnih proizvoda s dodanom vrijednošću u oftalmologiji i otorinolaringologiji te lider u korištenju morske vode u svrhu zdravlja. S misijom unaprjeđenja kvalitete života kroz brigu o zdravlju svojih kupaca i slogan „kao kap vode na dlanu“, JGL teži sigurnom i učinkovitom proizvodu, iskrenoj i posvećenoj usluzi te građenju čvrstih partnerskih odnosa
JGL razvija i proizvodi generičke lijekove s dodanom vrijednošću koje prodaje pod vlastitim, zaštićenim nazivima.
Ključni brendovi JGL-a su:
Kao globalno orijentirana kompanija od samih početaka, JGL razvija svoj sustav kvalitete prema nacionalnim zahtjevima tržišta na kojima su prisutni i potvrđeni od regulatornih tijela. Pojam kvalitete u JGL-u nije ograničen samo na strogo udovoljavanje regulatornim zahtjevima, već podrazumijeva integraciju kvalitete u sve procese realizacije proizvoda, te uključuje sve interne resurse.
Također, napori JGL tima da zadovolji i nadmaši stroge principe dobre proizvođačke prakse rezultirali su važnim GMP standardima i ISO certifikatima, kao i brojnim auditima koje su proveli postojeći i/ili novi partneri.
JGL je nastavna baza Sveučilišta u Rijeci.